Google+ Instagram Youtube

Salony sprzedaży RAVAK

Ponad 20-letnie doświadczenie, najnowsze technologie oraz najlepsze materiały zapewniają długoletnią niezawodności naszych produktów. Będąc pewnym wysokiej jakości produktów RAVAK możemy zaoferować możliwość uzyskania bezpłatnej, dodatkowej gwarancji na wszystkie produkty RAVAK.

Dodatkowa 3-letnia GWARANCJA dostępna jest w Autoryzowanych i Rekomendowanych Salonach Sprzedaży na terenie całej Polski i dotyczy sprzedaży detalicznej na rzecz konsumentów w salonach stacjonarnych.

Zobacz listę salonów sprzedaży!

Szczegóły PROGRAMU "+3 LATA GWARANCJI".

Standardowa gwarancja na nasze produkty wynosi 2 lata. W przypadku zakupu produktów w salonach objętych PROGRAMEM wynosi 5 lat.

Wyjątkiem są poniższe produkty lub ich elementy objęte dłuższą gwarancją:

  • głowica ceramiczna baterii łazienkowych - 5 lat standardowej gwarancji + 3 lata dodatkowej
  • wanny akrylowe (wydłużona gwarancja nie obejmuje wanien z systemami hydromasażu) - 10 lat standardowej gwarancji + 3 lata dodatkowej
  • odpływy liniowe - 25 lat standardowej gwarancji + 3 lata dodatkowej
  • wanien z hydromasażem - wydłużona gwarancja dotyczy wanny i szczelności systemu; system hydromasażu objęty jest standardową gwarancją od dnia instalacji - 5 lat standardowej gwarancji + 3 lata dodatkowej
  • system AntiBlock w kabinach i drzwiach prysznicowych Supernova - 10 lat standardowej gwarancji + 3 lata dodatkowej

Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty otrzymania towaru przez kupującego. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego produktu.

Warunkiem ważności Dodatkowej Gwarancji oraz wykonania jakichkolwiek zobowiązań gwarancyjnych przez Gwaranta jest okazanie dowodu zakupu towaru Gwaranta w salonie stacjonarnym Sprzedawcy i Karty Gwarancyjnej wraz z dokumentem Dodatkowej Gwarancji wystawionym Konsumentowi przez Sprzedawcę w dniu nabycia towaru.