Google+ Instagram Youtube

Serwis

Serwis i montaż

Kupiłeś nową wannę, prysznic lub baterię i masz problemy z instalacją? Nic nie szkodzi. Skontaktuj się z naszym zespołem doświadczonych techników, którzy mogą pomóc w instalacji produktów.

Produkty sanitarne RAVAK

Produkty sanitarne

Nasz klient jest dla nas partnerem przez całe życie produktu. Poczuwamy się do odpowiedzialności i oferujemy obsługę klienta, usługę zwymiarowania łazienki pod montaż nowego produktu, samą instalację oraz w razie potrzeby wymianę części zamiennych. W przypadku produktów nietypowych, drzwi lub parawanów nawannowych oferujemy możliwość zamówienia usługi precyzyjnego zwymiarowania, doboru produktów i instalacji we wskazanym przez klienta miejscu.

Baterie łazienkowe RAVAK

Baterie łazienkowe

Potrzebujesz pomocy z instalacją baterii łazienkowej? Skorzystaj z pomocy serwisu RAVAK. W przypadku jakichkolwiek problemów w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym wypełnij formularz reklamacyjny. Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik Działu Serwisu skontaktuje się z Tobą i przekaże wszystkie niezbędne informacje oraz zaproponuje termin realizacji zgłoszenia.

Części zamienne

Części zamienne

Niektóre elementy w produktach sanitarnych w wyniku normalnego użytkowania ulegają naturalnemu zużyciu. Jeśli chcesz, aby Twój produkt działał niezawodnie przez długie lata zadbaj o pełną jego funkcjonalność i skorzystaj z oferty części zamiennych RAVAK. Skorzystaj z formularza i zamów części zamienne szybko i wygodnie.

Gwarancja RAVAK

Gwarancja

Zakup wyposażenia łazienkowego jest dużą inwestycją, ale masz pewność że kupując produkty RAVAK zyskujesz trwały produkt wysokiej jakości. Wiele z naszych produktów ma przedłużoną gwarancję, np. na 5 lub 10 lat, a wanny akrylowe objęte są dożywotnią gwarancją .

Więcej informacji na temat gwarancji znajdziesz w naszej karcie gwarancyjnej.