Google+ Instagram Youtube

Kąpiel

Dożywotnia gwarancja - najczęstsze pytania

Doživotní záruka na vanyJak poznam, która z wanna jest objęta dożywotnią gwarancją?
Jest to bardzo proste, dożywotnią gwarancją objęte są wszystkie wanny akrylowe RAVAK.

Dożywotnia gwarancja dotyczy "życia" wanny?
Dożywotnia gwarancja odnosi się do życia pierwszego właściciela wanny.

Planuję zakup wanny w przyszłym roku, czy wówczas również będzie można na nią uzyskać dożywotnią gwarancję?
Niestety, nie. Dożywotnia gwarancja dotyczy wanien zakupionych i opłaconych najpóźniej do 31. 12. 2017.

Jakie są warunki uzyskania na wannę dożywotniej gwarancji?
Warunki uzyskania przedłużonej gwarancji nie odbiegają od standardów, a jedynym wyjątkiem jest konieczność rejestracji zakupionej wanny. Regulamin dożywotniej gwarancji możesz znaleźć na http://www.ravak.pl/pl/dozywotnia-gwarancja#podminky

Gdzie mogę ubiegać się o dożywotnią gwarancję? U sprzedawcy?
Nie, rejestracji i wszelkich informacji dotyczących dożywotniej gwarancji udziela producent wanny, a w Polsce Dystrybutor Generalny RAVAK Polska S.A.

Co konkretnie mam zrobić, aby zareklamować wannę RAVAK i zastosować dożywotnią gwarancję na moją wannę?
Do zgłoszenia reklamacji użyj formularza reklamacyjnego RAVAK dostępnego na www.ravak.pl. Po przesłaniu formularza skontaktuje się z Tobą nasz pracownik, który przeprowadzi wstępny wywiad i umówi wizytę serwisową.

Czy reklamowaną wannę muszę zdemontować?
Wanny nie należy demontować ani przesyłać do producenta. Po przesłaniu formularza reklamacyjnego pracownik RAVAK Polska S.A. poinformuje Cię o kolejnych krokach.

Jakie mam korzyści z uzyskania dożywotniej gwarancji na wannę?
Dożywotnia gwarancja na wanny RAVAK zapewnia, że nie będziesz musiał obawiać się wad fabrycznych wanny, które ujawnią się już po zakończeniu standardowego okresu gwarancji. Gwarantujemy naprawę wszystkich wad fabrycznych, a w przypadku braku takiej możliwości wymianę wanny na nową. I tak przez całe życie pierwszego właściciela wanny.

Mam nową wannę RAVAK, ale nie chcę się rejestrować i zostawiać danych osobowych. Co tracę?
Tracisz możliwość uzyskania dożywotniej gwarancji na wannę i gwarancję usunięcia wad fabrycznych wanny w ciągu całego Twojego życia. O swoje dane nie musisz się obawiać, postępujemy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), wraz ze zmianami. Dane dotyczące odbiorców wanien przechowywane są tylko w naszej bazie danych, którą została stworzona z myślą o  uwierzytelnieniu tożsamości użytkownika podczas stosowania dożywotniej gwarancji oraz do oceny skuteczności naszych działań marketingowych. Twoje danie nie dostaną się w ręce osób trzecich. Jeśli nie chcesz się rejestrować, możesz skorzystać z standardowej gwarancji, której warunki określa karta gwarancyjna dołączona do produktu.

Kupiłem wannę RAVAK, ale nie została jeszcze zainstalowana. Mam ją teraz zarejestrować, czy poczekać do momentu instalacji?
Na rejestrację wanny masz dwa miesiące od dnia zakupu. W trakcie instalacji pamiętaj, aby wanna była zamontowana zgodnie z instrukcjami zawartymi w instrukcji montażu.