Często zadawane pytania
Jak poznam, na które wanny dożywotnia gwarancja obowiązuje?
To proste, dożywotnia gwarancja obowiązuje na wszystkie modele wanien RAVAK.
Dożywotnia gwarancja – dotyczy życia wanny czy mojego?
Dożywotnia gwarancja jest związana z życiem pierwszego właściciela wanny.
Rozważam zakup wanny na przyszły rok, czy dożywotnia gwarancja będzie mnie dotyczyć?
Nie będzie. Wannę należy zakupić do końca bieżącego roku. Dożywotnia gwarancja obowiązuje na wanny zakupione i opłacone do 31.12.2023.
Jakie są warunki skorzystania z dożywotniej gwarancji?
Warunki uzyskania dożywotniej gwarancji nie różnią się od standardowych, z tą różnicą, że aby uzyskać dożywotnią gwarancję, należy się u nas zarejestrować.
Wszystkie warunki są przejrzyście przedstawione na: https://www.ravak.cz/cz/dozivotni-zaruka-na-vany
Gdzie mam ewentualnie składać reklamację w ramach dożywotniej gwarancji? U sprzedawcy?
Nie, w sprawie dożywotniej gwarancji będziesz komunikować się wyłącznie z producentem, tj. z RAVAK a.s.
Co konkretnie mam zrobić, jeśli chcę zareklamować wannę RAVAK i spełniłem warunki dożywotniej gwarancji?
Aby złożyć reklamację, użyj formularza reklamacyjnego umieszczonego na https://www.ravak.cz/cz/reklamace-vyrobku-ravak i po jego prawidłowym wypełnieniu oraz podaniu informacji w opisie reklamowanej wady, że składasz reklamację w ramach dożywotniej gwarancji, wyślij go elektronicznie do firmy RAVAK a.s.
Czy muszę demontować wannę przy reklamacji?
Wanny zdecydowanie nie musisz wyjmować ani nigdzie wysyłać. Po prawidłowym złożeniu reklamacji, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu, odwiedzą Cię technicy firmy RAVAK a.s., którzy na miejscu instalacji wanny ocenią reklamację.
Do czego przyda mi się dożywotnia gwarancja na wannę?
Dożywotnia gwarancja gwarantuje, że nie będziesz musiał skomplikowanie rozwiązywać ewentualnych problemów związanych z wadą produkcyjną wanny po zakończeniu standardowej gwarancji. Gwarantuje naprawę wady produkcyjnej wanny lub w przypadku wystąpienia wady nie do naprawienia jej wymianę na nową, i to przez całe Twoje życie zgodnie z warunkami dożywotniej gwarancji na wannę.
Mam nową wannę RAVAK, ale nie chcę się nigdzie rejestrować i podawać swoich danych osobowych. Czy coś stracę?
Stracisz korzystną możliwość dożywotniej gwarancji, tj. gwarancję naprawy lub wymiany przez całe Twoje życie. Nie musisz obawiać się o swoje dane osobowe, postępujemy zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i pouczeniem podmiotów danych (dalej "GDPR") umieszczonym na https://www.ravak.cz/cz/gdpr. Dane o kupujących wanny przechowujemy wyłącznie w naszej bazie danych, którą wykorzystamy ewentualnie tylko do weryfikacji Twojej tożsamości przy składaniu reklamacji, ewentualnie do oceny naszych strategii marketingowych. Twoje dane nie trafią w ręce żadnych osób trzecich. Jeśli zdecydujesz się nie rejestrować, obowiązują Cię warunki gwarancji podane w karcie gwarancyjnej Twojego towaru.
Kupiłem wannę RAVAK, ale jeszcze jej nie zainstalowałem. Czy muszę się zarejestrować od razu, czy mogę poczekać do instalacji?
Na rejestrację wanny masz dwa miesiące od zakupu. Przy instalacji upewnij się, że wanna jest zamontowana zgodnie z instrukcjami zawartymi w dołączonej instrukcji montażu!