Google+ Instagram Youtube

RAVAK błyszczał na ISH

IS 2013     Wystarczy spojrzeć na stoisko RAVAK na ostatnich targach ISH we Frankfurcie nad Menem (12 - 16 marca 2013), aby stwierdzić że powyższy tytuł nie jest wcale przesadzony. W przygotowaniu tegorocznej ekspozycji wykorzystano nowoczesne technologie multimedialne - wideo mapowanie - dzięki którym produkty czeskiego producenta dosłownie świeciły. Głównym celem  innowacyjnej prezentacji pomysłu autora serii Kryštofa Nosál było podkreślenie czystego designu Chrome, który zdominował salon RAVAK.

   "Śledząc trendy w projektowaniu produktów chcemy również stawiać na nowoczesne sposoby ich prezentacji. Dlatego też do przygotowanie naszego salonu zaangażowaliśmy autora konceptu i wybraliśmy atrakcyjne technologie, które wykraczają poza tradycyjną prezentację handlową, zbliżając się bardziej do sztuki wizualnej" - mówi wiceprezes RAVAK Patrik Kreysa.

   Projektant stworzył powierzchnię wystawienniczą prostą w formie, przestronną, z jasnym podkreśleniem jakości RAVAK opartej na nowoczesnych materiałach. Centralne miejsce wystawy zajęły nowości - koncept łazienkowy Chrome oraz ikona produkcji RAVAK - wanna LoveStory w nowej, modernistycznej odsłonie.

   "W środkowej części zaproponowałem wysoką na osiem metrów ścianę, na której z obu stron zaprezentowane zostały wszystkie produkty z serii Chrome. Cała ściana służyła jako powierzchnia do video mappingu. Stworzona animacja reagowała na kształt produktów i abstrakcyjnie "przelewała się" przez całą ścianę. Ekspozycja sprawiała wrażenie "żywej" i przyciągała wzrok zwiedzających targi. Kontrastem do wysokiej ściany były 3 niskie ekspozytory z wannami Evolution, LoveStory II i You. W drugiej części powierzchni wystawienniczej zaprojektowano kawiarnię i miejsce spotkań z klientami, dla których tłem była pionowa ściana z produktami Chrome." wyjaśnia autor wystawy, designer Kryštof Nosál.

   Targi ISH to najważniejsze wydarzenie branży wyposażenia łazienek, energii, energii odnawialnej i klimatyzacji. Tegoroczną edycję zdominowały dwa tematy: woda (z naciskiem na design w łazience) i energia. Spółka RAVAK jako największy producent z Europy Środkowo-Wschodniej prezentuje swoje produkty od 2003 roku. I między innymi dzięki temu eksportuje swoje produkty do ponad 50 krajów na świecie.